Esiletõstetud postitus

Pärnu Tammsaare Lasteaia Rohelise Kooli põhimõtted

16. aprill 2019

Veenädal

Kuidas tekib vihm (veeringlus). Näitlik õppetegevus: õpetaja loeb jutu:"Veepiiskade teekond". Aknale on kinnitatud krõpskinnisega läbipaistev kott, mille sees on helesinine vesi. Jutu saatel joonistab teine õpetaja veeteekonna. Samuti vaadeldakse milliseid pilvi on olemas ja mida nendest võib maha sadada. Joonistamine:"Minu pilveke" (laps teab, et pilve kujust sajab vihma ning tekivad maapinnale veeloigud, kui lund siis lumekuhjad). Õues pilvede vaatlus, kus iga laps annab pilvele nime.Näitlik tegevus õunaga. Õpetaja lõikab õuna pooleks ja joonistab A4 paberile õuna piirjooned, siis arutatakse, kas õun sisaldab vett. Laps saab teada, et kui õun vett ei saa, siis ta kuivab kokku. Õun pannakse radiaatori peale ja vaadeldake ning uuritakse iga päev, mis õunast saab ja joonistatakse paberile õuna kujutis. Joonistame veemaailma (ühistöö).